ایرادی که یک نماینده مجلس به ظریف گرفت-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

ایرادی که یک نماینده مجلس به ظریف گرفت

رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از اظهارات وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف شما اعلام کردید که سیاست‌های ما همیشه موفقیت آمیز بوده است اما در مسیری که طی کردید همیشه منفعلانه بودید و ارتباط تجاری و اقتصادی ما در زمینه صادرات تعطیل است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
کد خبر: ۴۹۱۰۷

به گزارش راهبرد معاصر، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از اظهارات وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف شما اعلام کردید که سیاست‌های ما همیشه موفقیت آمیز بوده است اما در مسیری که طی کردید همیشه منفعلانه بودید و ارتباط تجاری و اقتصادی ما در زمینه صادرات تعطیل است.

 

اخبار سیاسی- وی با اشاره به اینکه الان ۵ ماه است که مرز ایران و ترکمنستان تعطیل است، گفت: علیرغم پیگیری‌های زیادی که در این زمینه انجام شده است، اما هیچ کاری از سوی وزارت امور خارجه به عنوان وزارت دیپلماسی انجام نشده و صادرات نقشی برای این وزارتخانه ندارد.

 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان گلستان کشاورزی خیز است و توانایی دارد بسیاری از محصولات خود را صادر کند اما از این زمینه به خوبی استفاده نمی‌شود و سوال این است که چرا به صادرات محصولات کشاورزی ایران توجه نمی‌شود.

 

وی بیان کرد: چرا مشکلات گازی ایران و ترکمنستان تاکنون درست نشده و با وجود همه این اتفاقات باید گفت وزارت امور خارجه کجا تسهیلگر بوده است؟ اگر شما تسهیلگر بودید قطعاً مردم در شرایط بد اقتصادی نبودند.

 

نماینده مردم گرگان تاکید کرد: بهتر است مثل سردار سلیمانی‌ها باشید تا این مملکت را از شر داعش ملعون نجات دادند و باید به فکر مردم باشید و مسیر صادرات و بهبود شرایط اقتصادی کشور از طریق ارتباط با همسایگان را طی کنید./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده